Svedex Black (on) Friday


Uw eigen Black (on) Friday (offline) promopakket

Naast online promotie wilt u vanzelfsprekend ook in uw showroom of winkel attentiewaarde creëren voor Svedex Black (on) Friday. Daarom stellen wij voor u ook een offline promotiepakket beschikbaar. In dit pakket zitten posters en een baliedisplay met flyers. Om er samen voor te zorgen dat deze unieke actie onder de aandacht van uw klanten wordt gebracht vragen wij u om vanaf 12 november de posters in uw shop of winkel te hangen en de baliedisplay met flyers op de balie te zetten. U ontvangt dit pakket per post van ons op 1 november 2018.

Online promotie door Svedex

Uiteraard gaan we vanuit Svedex deze actie online (groots) promoten. We zullen via verschillende gesponsorde campagnes op sociale media (Facebook en Instagram), Google Adwords en online advertenties consumenten benaderen. Naast deze betaalde campagnes zullen we ook organische berichten plaatsen op onze sociale media over Black (on) Friday. Al onze (online) inspanningen zijn er op gericht mensen naar uw showroom of winkel te bewegen.

Campagne in fases

Onze (online) uitingen hebben we opgedeeld in verschillende fases, zodat we de klant in elke fase bij de hand kunnen nemen en de juiste boodschap versturen. Met als doel dat klanten voorbereid zijn en tijdens de twee actiedagen direct hun deuren kunnen bestellen. De fase-indeling is als volgt: 

  • Fase 1 loopt van 5 november t/m 11 november 2018: Dit is de aankondiging/ teaser fase. Met deze fase willen we (potentiële) klanten nieuwsgierig maken met als doel dat ze Svedex in de gaten blijven houden. De inhoud van de actie (het kortingspercentage en de deurpakketten) worden in deze fase nog niet gecommuniceerd.
  • Fase 2 loopt van 12 november t/m 18 november 2018: In deze fase wordt de actie inhoudelijk bekend gemaakt. De deurpakketten en het kortingspercentage van 40% maken we bekend. Het doel in deze fase is om (potentiële) klanten hun deurpakket te laten kiezen en de bewustwording van het voorbereidende werk (soort deur, deurmaten, etc.).
  • Fase 3 loopt van 19 t/m 22 november 2018: Dit is de aftelfase en gericht op het bewust maken van (potentiële) klanten op de actieperiode met als doel ze 23 en 24 november 2018 uw showroom of winkel te laten bezoeken.
  • Fase 4 is 23 & 24 november 2018: Dit zijn de actiedagen zelf. Onze inspanningen zijn er op gericht om (potentiële) klanten hun deurpakket deze dagen in uw showroom of winkel te bestellen.

Heeft u vragen over de fase indeling, neem dan contact op met de afdeling marketing via marketing@svedex.nl. Heeft u commerciële vragen over de actie? Neemt dan contact op met uw Rayonmanager of met de medewerkers van de afdeling Verkoop via telefoonnummer 0315 - 25 93 20.

Uw eigen Black (on) Friday middelen voor online

In elke fase stellen wij diverse middelen ter beschikking op een speciaal gemaakte omgeving voor u als Svedex dealer, die u in uw eigen online communicatie kunt gebruiken. Denk hierbij aan afbeeldingen voor Facebook en Instagram, campagne beeldmerk, etc.
 
Wij verzoeken u vriendelijk bovenstaande fase uitleg ook in uw eigen (online) communicatie in acht te nemen. Dat betekent dat de deurpakketten en het kortingspercentage van 40% niet eerder gecommuniceerd (zowel on- als offline) mogen worden dan 12 november 2018.
 
De link naar de omgeving waar u materiaal kunt downloaden is www.svedex.nl/blackfriday/dealers. U kunt hier vanaf vandaag de algemene online campagne beelden en de beelden die bij fase 1 horen, downloaden. Voorafgaand aan elke volgende fase stellen wij u middels een mail op de hoogte dat er nieuw (beeld)materiaal te downloaden is.