Situatie rondom COVID-19

We leven in bijzondere tijden. Uw contact met uw klant, zoals de kopers van nieuwbouwwoningen, is door de coronacrisis veranderd. Contacten vinden zoveel mogelijk digitaal plaats en wij bieden u hierin graag de helpende hand.

Daarom vindt u op deze pagina online tools, tips en services van Svedex.

Svedex Deurplus

Onze handige online deurtool heeft een volautomatische koppeling met het bouwdossier van de koper. Zo maken we het u en de koper zo makkelijk mogelijk.

Lees meer
Svedex Deurplus film

Nu er geen kopersmiddagen kunnen worden georganiseerd voor kopers, biedt onze Svedex Deurplus video uitkomst. Informeer uw kopers eenvoudig via de film over hét koperskeuze concept.

Bekijk video
Inspiratie magazine

Ons inspiratie magazine biedt volop inspiratie voor uw koper om zich te oriënteren en kan volledig online doorgebladerd worden.

Bekijk
Bereikbaarheid

Samen zijn we digitaal sterk en kunnen we met elkaar blijven communiceren. Zoals u van ons gewend bent, zijn wij gewoon bereikbaar op de bekende communicatiemiddelen; telefonisch, per mail of via onze website.

Neem contact op
Svedex biedt meer

Svedex heeft voor een zeer uitgebreid assortiment deuren, kozijnen en garnituren die volledig online te bekijken zijn.

Bekijk de collectie
Svedex Superlak®

Wat kwaliteit betreft zijn de deuren van Svedex uniek in hun soort. Zo zijn onze deuren bijvoorbeeld afgelakt met extreem hoogwaardige Superlak®.

Lees meer
Tips & Tricks

Wij weten als geen ander dat u als kopersbegeleider, heel veel vragen krijgt. Daarom vindt u in dit boekje allerlei tips & tricks die goed van pas komen.

Bekijk Tips & Tricks
ServicePortal

Op het ServicePortal bieden wij u een centrale plek voor alle relevante en technische informatie over Svedex.

Naar ServicePortal
Samen digitaal sterk!

We zijn er voor u. Dat ligt voor de hand.