Situatie rondom COVID-19

We leven in bijzondere tijden. Het contact met uw klanten, is door de coronacrisis veranderd. Wellicht ontvangt u minder of vrijwel geen klanten in uw showroom of shop. Contacten vinden zoveel mogelijk digitaal of op gepaste afstand plaats. Wij bieden u hierin graag de helpende hand.

Daarom vindt u op deze pagina online tools, tips en services van Svedex.

Svedex biedt meer

Svedex heeft voor de eindgebruiker een zeer uitgebreid assortiment deuren, kozijnen en garnituren.

Bekijk de collectie
Inspiratietool

Hoe handig is het dat u in deze tijd de Svedex inspiratietool kunt adviseren aan uw klanten? De klant kan heel eenvoudig vanuit huis zijn deuren kiezen en samenstellen. En deze kunnen ze dan weer met u delen!

Ga naar de inspiratietool
Inspiratie magazine

Consumenten en klanten willen in eerste instantie vaak inspiratie op doen voor een nieuwe binnendeur. Het Svedex inspiratie magazine staat bomvol inspiratie, handige tips, de laatste trends en er wordt binnen gekeken bij een consument.

Bekijk het magazine
Bereikbaarheid

Samen zijn we digitaal sterk en kunnen we met elkaar blijven communiceren. Zoals u van ons gewend bent, zijn wij gewoon bereikbaar op de bekende communicatiemiddelen.

Neem contact op
ServicePortal

Op het ServicePortal bieden wij u een centrale plek voor alle relevante en technische informatie over Svedex.

ServicePortal
Levertijd bestelling opvragen

U kunt eenvoudig online zien wanneer uw bestelling wordt geleverd.

Levertijd opvragen
Dealer prijslijst

De Svedex prijslijst biedt een compleet overzicht van de hele collectie Svedex SuperlakĀ® Stijldeuren. Alle opties en prijzen worden direct bij de deuren getoond. Bekijk of download de prijslijst.

Bekijk de prijslijst
We kennen uw klant

De klantreis van een klant begint vaak met een idee. In deze video ziet u de klantreis van de familie Jansen die door middel van de Svedex inspiratietool wordt volbracht.

Bekijk de film
Samen digitaal sterk!

We zijn er voor u. Dat ligt voor de hand.