• Bijpassende omlijsting van uw binnendeur
  • Verschillende typen kozijnen
  • Zowel stalen als houten kozijnen

Binnendeurkozijnen

Kozijnen zijn dé omlijsting van een deur

Een goede binnendeur verdient een bijpassend kozijn. Niet alleen op het gebied van kwaliteit, maar ook qua uitstraling. U kunt bij Svedex kiezen uit drie verschillende type kozijnen. Een traditionele stalen binnendeurkozijnen en twee houten binnendeurkozijnen. Hieronder vindt u een korte introductie van de zes verschillende binnendeurkozijnen.

Svedex Match stalen kozijn

Het Svedex Match stalen montage kozijn is uitermate geschikt voor zowel nieuwbouw als voor renovatie. Dankzij het unieke, gepatenteerde klemsysteem is het kozijn eenvoudig te monteren.

Svedex Match Plus stalen kozijn

Het Match Plus stalen montage kozijn is door zijn staal dikte een extra robust kozijn. Het kozijn is voor verschillende situaties in zowel nieuwbouw als renovatie toe te passen. Alle deuren van Svedex zijn uitstekend geschikt om dit kozijntype toe te passen. Van de standaard Superlak deuren tot en met de afgelakte stijldeuren maar bijvoorbeeld ook de zware HPL deuren.

Svedex Match Plus FF stalen kozijn

Het Match Plus FF kozijn is een speciale uitvoering van het Match Plus kozijn welke door middel van PUR vastgezet wordt aan de wand. Dit type kozijn kan worden ingezet als alternatief voor afwijkende wanden waar een grotere tolerantie op wanddikte vereist is. Of in situaties waarin geluidwerende of inbraakwerende deuren met meer gewicht worden toegepast.

Svedex Agti houten montage kozijn

Dit kozijn heeft een grotere muuromvatting waardoor er voldoende stelmogelijkheden ontstaan, het is eenvoudig te monteren met behulp van pluggen en afstandsschroeven.

Svedex Agti Smart houten montage kozijn

Het Agti Smart houten montage kozijn is uitsluitend verkrijgbaar in een stompe uitvoering. Dit type kozijn is een vol houten montagekozijn in een smallere uitvoering dan Agti en geschikt om in een sparing t.b.v. een stalen kozijn te monteren.

Svedex Comfort kozijn

Dit kozijn heeft een luxe, warme uitstraling door zijn speciale detaillering en Svedex Superlak® afwerking. Een strak en hedendaags alternatief op de traditionele stalen kozijnen.